Välkommen till Cattis flitiga fingrar!

Visst är det härligt att den snart är vår. Själv kliar det i fingrarna, nu vill jag ut i trädgården och fixa. Förra året byggde jag en stor damm med guldfiskar i. Nu är jag så nyfiken på hur många som har överlevt vintern. Jag har redan sett en orange klunga under isen. Och tänk om bebisfiskarna också överlevde. Det har ju varit en riktigt kall vinter i år. Jag har haft ett luftfilter som har stått och bubblat på under hela vintern, som har hållt en vak öppen. Likaså en doppvärmare. Och det har fungerat jätte bra. Så nu längtar jag tills fiskarna vaknar till liv och till det härliga ljudet av porlande vatten.

Ha det gott i vårsolen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0